Към съдържанието


Снимка
- - - - -

Голям апетит


  • Please log in to reply
В темата има 11 мнения

#1 canis lupus

canis lupus

    Нов участник

  • Изпитателен Срок
  • 13 мнения

Публикувано: 25 март 2011 - 11:02

Здравейте! На последък съм изправен пред следния проблем: от няколко месеца съм на хранителен ражим за отслабване, като до сега не съм имал проблеми със спазването му. От скоро-около два месеца тренирам сравнително интензивно, всеки ден правя по една тренировка около час-час и половина.В последната седмица две започвам да изпитвам голям апетит и влечение към сладко, преди не съм имал такъв проблем. Как мога де се справя с това "овълчаване". Единственото по различно в режима ми е че от 8-10 дена пия витамини и БЦАА. За времето, което съм на диета свалих доста килограми и не искам точно накрая да разваля хубавата работа.
Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля. - Махамата Ганди

#2 militarb_

militarb_
  • Гости

Публикувано: 26 март 2011 - 07:35

Здравейте! На последък съм изправен пред следния проблем: от няколко месеца съм на хранителен ражим за отслабване, като до сега не съм имал проблеми със спазването му. От скоро-около два месеца тренирам сравнително интензивно, всеки ден правя по една тренировка около час-час и половина.В последната седмица две започвам да изпитвам голям апетит и влечение към сладко, преди не съм имал такъв проблем. Как мога де се справя с това "овълчаване". Единственото по различно в режима ми е че от 8-10 дена пия витамини и БЦАА. За времето, което съм на диета свалих доста килограми и не искам точно накрая да разваля хубавата работа.



1во:
Това, че от няколко месеца си на ''хранителен режим'' не е достатъчно...мисля, че трябва да обърнеш много внимание на това, какъв точно е режимът. Какви и колко въглехидрати приемаш и кога става това.

2ро: Как ТОЧНО тренираш? (както и да е, над 70 мин. и то всеки ден е много, но сподели)


Преди да ми отговориш на въпрос 1 и въпрос 2, мисля, че се досещам за какво става въпрос...ти ще ми кажеш.
Предполагам знаеш, че при отслабването, въглехидратите се намаляват...но работата е там, че се намаляват, не се ''ликвидират'' . Освен, че ще ти трябва достатъчно енергия за тренировките (особено досега), при лишаването на организмът ти от достатъчно въглехидрати дълго време (не много, става въпрос за достатъчно)..започва да изпитва силен глад към тях и когато поемеш такива след една карбохидратна пауза, ако мога така да я нарека...ще провалиш всичко, което си постигнал до момента. Преди да се стигне до дълбоки размишлявания, сподели как точно се храниш и тренираш.

Това мнение е редактирано от militarb: 26 март 2011 - 07:36


#3 Thai_

Thai_
  • Гости

Публикувано: 26 март 2011 - 10:25

започва да изпитва силен глад към тях и когато поемеш такива след една карбохидратна пауза, ако мога така да я нарека...ще провалиш всичко, което си постигнал до момента.

дали?

#4 militarb_

militarb_
  • Гости

Публикувано: 26 март 2011 - 12:13

Да.
Нямам напредвид ''нужда да си похапне'', когато написах ''глад''. Имам в предвид, че организмът реагира не както трябва, след започването на прием на въглехидрати ако са липсвали в менюто му дълго време преди това, а именно качване на излишно тегло...дали ще е малко или много - зависи. Трябва да има поне два дни в седмицата (да не са последователни), в които нивата на прием на въглехидрат да са много малко по-ниски от допустимото, което също зависи, но трябва да ги има (само бавни). За останалите 5 е съвсем друг въпрос.
Отделно 30 минути преди и след всяко ядене да се пие 200-300 гр. вода.

#5 canis lupus

canis lupus

    Нов участник

  • Изпитателен Срок
  • 13 мнения

Публикувано: 26 март 2011 - 21:27

На режим съм от 8 месеца, като за това време съм свалил близо 50кг. През седмицата тренирам бжж, а събота и неделя бокс. Храня се 5 пъти на ден- 3 големи и 2 малки хранения. Храненията са белтъци-месо;риба;сирене; яйца; въглехидрати-плодове, салати, ориз и картофи - по-рядко, задушени и сурови зеленчуци; за мазнини ям маслини, ядки, зехтин; хапвам и кисело мляко.
Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля. - Махамата Ганди

#6 militarb_

militarb_
  • Гости

Публикувано: 26 март 2011 - 22:04

Режима ти е прекалено добър, бих казъл аз. Значи проблема не е там, където си мислех.
Би ли тренирал до 55 минути максимум на тренировка една-две седмица/и, като имаш 2 почивни дни всяка седмица и след това да кажеш как се чустваш?

Това мнение е редактирано от militarb: 26 март 2011 - 22:05


#7 Thai_

Thai_
  • Гости

Публикувано: 27 март 2011 - 18:52

Да.
Нямам напредвид ''нужда да си похапне'', когато написах ''глад''. Имам в предвид, че организмът реагира не както трябва, след започването на прием на въглехидрати ако са липсвали в менюто му дълго време преди това, а именно качване на излишно тегло

А как точно трябва да реагира организма?
Каква част от т.нар. "качено тегло", което човекът ще качи, е мускул, каква - вода и каква - мазнини?
Колко въглехидрати трябва да поеме, за да качи това, което ще качи?
Зависи ли то това колко пъти тренира седмично и от какъв характер са тренировките му или не?
На какви наблюдения са базирания изказванията ти?

И понеже се сетих как миналата седмица пишеше, че мускулите нараствали посредством хиперплазия, просто ще те помоля да не пишеш убедено за неща, за които не си сигурен и с които нямаш наблюдения и опит.

Или с други думи - като пишеш предположения и размисли, ОБЕЗАТЕЛНО ПИШИ, че пишеш предположения и размисли, за да не вземе някой пубер написаното за чиста монета.

поздрави

#8 militarb_

militarb_
  • Гости

Публикувано: 28 март 2011 - 14:21

А как точно трябва да реагира организма?
Каква част от т.нар. "качено тегло", което човекът ще качи, е мускул, каква - вода и каква - мазнини?
Колко въглехидрати трябва да поеме, за да качи това, което ще качи?
Зависи ли то това колко пъти тренира седмично и от какъв характер са тренировките му или не?
На какви наблюдения са базирания изказванията ти?

И понеже се сетих как миналата седмица пишеше, че мускулите нараствали посредством хиперплазия, просто ще те помоля да не пишеш убедено за неща, за които не си сигурен и с които нямаш наблюдения и опит.

Или с други думи - като пишеш предположения и размисли, ОБЕЗАТЕЛНО ПИШИ, че пишеш предположения и размисли, за да не вземе някой пубер написаното за чиста монета.

поздрави


Организмът би трябвало да реагира така, че да не е в пречка за целите на индивида, а в случая е отслабване, т.е нежелателната реакция, ако мога така да я нарека е качване на излишни килограми, било то мазнини, вода ... колко ще бъде и какво, мисля, че зависи. Конкретно по този въпрос, за прием на въглехидрати след като са липсвали дълго време преди това в менюто...''реакцията'' е качване на излишни килограми. Малко или много, мазнини или вода - излишни килограми са и това съм го наблюдавал многократно, а и аз съм го изпитал един път. Дали зависи колко пъти тренира и от какъв характер са му тренировките - зависи. Зависи какво иска да свали, зависи какво неиска да свали, зависи дали иска да свали, зависи изобщо от целите.
Колко въглехидрати трябва да поеме за да качи, това, което че качи.... колко ще качи и дали ще качи изобщо, зависи от много неща, всичко е индивидуално както е известно.

#9 Visokiq_

Visokiq_
  • Гости

Публикувано: 28 март 2011 - 18:54

Конкретно по този въпрос, за прием на въглехидрати след като са липсвали дълго време преди това в менюто...''реакцията'' е качване на излишни килограми. Малко или много, мазнини или вода - излишни килограми са и това съм го наблюдавал многократно, а и аз съм го изпитал един път.

Защо пък да е така? Ако са липсвали дълго време въглехидратите в менюто, особено ако това е било съчетано с недостатъчно калории и енергия, тялото ще е толкова изпомпано откъм гликоген и хранителни вещества, че първата му реакция ще е да се възстанови. Естествено е да се оводниш като започнеш въглехидратите, но доколко това са излишни килограми, е спорно. А чак когато си запълниш гликогена и хранителните нужди нещо може да отиде в паласките, но вината за това не е във въглехидратите. Ако си предразположен към пълнеене и набиваш понички с пудра захар, нищо няма да те спаси, т.е. причината е в прекаляването.

#10 Thai_

Thai_
  • Гости

Публикувано: 29 март 2011 - 08:38

Организмът би трябвало да реагира така, че да не е в пречка за целите на индивида, а в случая е отслабване, т.е нежелателната реакция, ако мога така да я нарека е качване на излишни килограми, било то мазнини, вода ... колко ще бъде и какво, мисля, че зависи. Конкретно по този въпрос, за прием на въглехидрати след като са липсвали дълго време преди това в менюто...''реакцията'' е качване на излишни килограми. Малко или много, мазнини или вода - излишни килограми са и това съм го наблюдавал многократно, а и аз съм го изпитал един път. Дали зависи колко пъти тренира и от какъв характер са му тренировките - зависи. Зависи какво иска да свали, зависи какво неиска да свали, зависи дали иска да свали, зависи изобщо от целите.
Колко въглехидрати трябва да поеме за да качи, това, което че качи.... колко ще качи и дали ще качи изобщо, зависи от много неща, всичко е индивидуално както е известно.

Помолих те по-горе да не пишеш убедено за нещо, върху които явно нямаш наблюдения.

Защото на теория между теорията и практиката разлика няма, обаче на практика често разликата е голяма.

И ако дълги време сме ограничавали И мазнините, И въглехидратите, И калориите дълго време - това, което често се случва на практика, е, че когато човек хапне повече въглехидрати и мазнини 1-2 пъти - не само не качва килограми и не се оводнява, ами точно обратното!

И това съм го наблюдавал доста пъти. Да, не във всички случаи, но в повечето.

И не говоря за системно плющене на въглехидрати, а за таргетирано такова. Като освен със собствен опит и наблюдения, мога да обясня процеса и чисто биохимично.

Така че - още веднъж - между нашата "логика" и това, какво се случва на практика, често може да има ОГРОМНА разлика. И разликата се обуславя от това, че често нашата "логика" не разполага с достатъчно знания и факти. А когато правим заключения на базата на недостатъчно или неверни факти, автоматично заключенията са неверни или в най-добрия случай - непълни (което е почти същото).

здравеч

#11 Triathlon

Triathlon
  • Дао
  • 167 мнения
  • Пол:Мъжки
  • Предишен прякор: Кудоист

Публикувано: 29 март 2011 - 10:41

И ако дълги време сме ограничавали И мазнините, И въглехидратите, И калориите дълго време - това, което често се случва на практика, е, че когато човек хапне повече въглехидрати и мазнини 1-2 пъти - не само не качва килограми и не се оводнява, ами точно обратното!

И това съм го наблюдавал доста пъти. Да, не във всички случаи, но в повечето.



Явно аз съм от онези редки случаи, които е описал militarb и които се разминават с твоята практика, но карай- "да са ми живи и здрави" гените!

#12 Thai_

Thai_
  • Гости

Публикувано: 29 март 2011 - 22:51

Всъщност, militarb не е описал нищо конкретно. Само общи неща.

А когато пишеш общо - всеки разбира различни конкретни неща.

Както виждаш - нищо конкретно не сме коментирали. Пуснах предния пост, понеже има случаи, в които след въглехидратна и мазнинна рестрикция, зареждането да не подейства омазняващо.

Въпросът е "как" и като цяло е пипкава работа.