Към съдържанието


- - - - -

Въпрос за диета и за пилешко месо.


  • Please log in to reply
В темата има 22 мнения

#21 Judoboy

Judoboy

    зле възпитан

  • Mодератори
  • 3956 мнения
  • Пол:Мъжки
  • От:София
  • БИ:де що има бой

Публикувано: 08 юни 2012 - 09:49

- неделя: ям всякакви неща: сладолед, манджи, чипс, пържени картофи, пици, десерти, ...

Въглехидрати е различно джънк фууд. Tа ,ето един смислен отговор.

Щото 'сичкото културист' туй разправя и шараните им се връзват.

въглехидарите са вредни, ама само за тези, които не знаят кога и защо да ги ползват. Но всеки е свободен да прави простотии колкото му душа иска.



PS.и всичко е изписно във форума, поне по 20 теми отговор на един и същ въпрос има.
http://daobg.com/ind...findpost&p=1426


синтез от тема http://daobg.com/ind...indpost&p=12423

Основната стратегия при отслабване е намаляване на мазнините (по тялото) и намаляване на мазнините и въглехидратите (в храната). Първото се постига с аеробни упражнения, например бягане, като важното в случая е продължителността им. Мазнините се нуждаят от 4 пъти повече кислород при горенето им от останалите източници и се включват най-бавно. Бягане с умерено темпо за 30 мин. е долната граница. Използването на найлони, много дрехи и т.н. е нецелесъобразно поради факта, че отделяте само вода (мазнините задържат вода, но няма да си отидат с нея) и прегрявате организма, което води до по-неефективно бягане (сигурно сте виждали дами с наднормено тегло да бягат не повече от 5 мин. с 3 ката дрехи отгоре - голяма грешка). Храненето трябва да ограничава въглехидратите, за да постави тялото в калориен дефицит по време на аеробиката. Но ако не бягате калорийният дефицит ще доведе до включване на протеините и сваляне само на мускулна маса. Бягане сутрин на гладно е най-добрият вариант, но по принцип няма значение кога се прави стига да спазвате основните принципи тренировката и храненето. Ако обаче след бягане си хапнете каквото душа иска забравете за плочките на корема.



http://daobg.com/ind...ndpost&p=416623
Какво пречи на всяко БИ да се справя добре на ринг, освен калпавата подготовка?!

Ако на ринг не можеш да се справиш,какво ще правиш в една улична ситуация с n на брой нападатели?!

#22 The Ghost_

The Ghost_
  • Гости

Публикувано: 11 юни 2012 - 03:33

Мойте 5 в темата: Отиваш в голяма верига магазини и си куппуваш кило най чистото телешко месо , караш ги да ти го смелят ПРЕД ТЕБ! Взимаш каймата и я омесваш у вас със зехтин (аз си слагам, колкото ми е кеф и още малко) и черен пипер. Аз съм 100 кг и на мен това ми стига за 2 дни (14 лева излиза в най-скъпия вариант)

Не вярвам в "зареждането" , което правиш-ще се чувстваш ужасно на следващия ден.

Пилешкото, както са ти казали горе -го забрави- в пазарния му вид.

Зареждането е едно от най-индивидуалните неща , следователно за там ти трябва усет и опит.

За закуска ( тук отварям скоба, че при мен е ок, при най-добрия ми френд не се получава -става дума за овесените ядки в рецептата, която ти давам аз съм ок, той казва , че няма енергия) едно цяло яйце , шепа фини овесени ядки , малко сол. Джуркаш, докато стане еднородна гъста смес, после в загрят тиган-печеш от едната страна, после от другата) -стават нещо като питки, ядеш. Това само сутрин. (опция единственно ако не можеш без въглехидрати)

Вода доста ,с малко минерали-избягвай тази "Ракитово"

Неделния ти ден няма сила на света , която да ме убеди че ти е правилно зареждане.

Напомням ти, че всяко нещо иска постоянство и ако си ок с английския си търси статии за психология на храненето.

Какви са ти целите? - да станеш "релефен за плаж" , ще се боксираш или друг боен спорт?

Ако ще вдигаш тежести - не се притеснявай по време на диета да вдигаш тежко, за сметка на аеробиката -няма толкова голяма опасност да контузиш , предвид че си изтощен. Бягането - намираш 100 метра , които бягаш за 10 секунди, после 10 сек, почивка, после газ пак 100 метра и така увеличаваш.

Възстановяването (при ограничен бюджет) :
1.сън
2.Взимаш си пластмасови чашки от кафе , пълниш ги с чешмяна вода иги слагаш да замръзнат- веднъж дневно с полученото кубче лед минаваш ставите (особено коленете) за около 1-2 мин на става .

Пак ти казвам личен опит, а най-разумно е да прочетеш съответните раздели в целия форум и да си направиш изводи.

Всичко написано е само мой опит, действащ ми добре , може при теб да не е така.

Това мнение е редактирано от The Ghost: 11 юни 2012 - 03:50


#23 ozic_

ozic_
  • Гости

Публикувано: 12 юни 2012 - 01:41

Разбирам. Почвам да чета всички теми ида си водя записки.

За две неща не разбрах: изварата Маджаров хубава ли е или не и за рибата тон на шайби - да почвам ли да я ям или да я избягвам?